iFacility
iFacility je spletna aplikacija, ki omogoča enotno centralizirano evidenco zahtevkov. Podpira proces oddaje, reševanja ter spremljanja zahtevkov. Hkrati omogoča planiranje, spremljanje ter analizo opravil.
Enovit sistem podpore, ki v največji meri avtomatizira in racionalizira potrebna opravila, s tem pa poenostavi delo, prihrani čas in denar. Vsa dejavnost je transparentna in omogoča sledljivost dogodkov ter daje vpogled v stanje odprtih opravil in zahtev v vsakem trenutku.
Vsak oddan zahtevek prejme unikatno ID številko, ki se samodejno posreduje po elektronski pošti pošiljatelju zahteve in služi kot potrditev o oddani zahtevi podporni službi ter kot dokaz o medsebojni komunikaciji. Sistem upošteva nastavitev pogodbenih razmerij z izvajalci oz. dobavitelji (npr. odzivni časi za intervencije,…). Vsi pridobljeni podatki o reševanju zahtevka (čas izvedbe, prehod med statusi) se lahko uporabijo za ocenjevanje izvajalcev/dobaviteljev, ki se izvaja glede na standard ISO 9001:2015.
Service Desk
Modul omogoča transparenten pregled oddanih in rešenih zahtev, vključno z vso priloženo dokumentacijo ter oceno stroškov. Povezuje posameznike, ki oddajo zahtevke preko spletne aplikacije in posameznike, ki rešujejo in prerazporejajo zahtevke med ostale zaposlene in zunanje izvajalce. Uporabniki produkta (kupci, dobavitelji, zaposleni, najemniki), imajo transparenten pregled oddanih in rešenih zahtev, vključno z vso priloženo dokumentacijo ter oceno stroškov.
Facility Management
Modul je namenjen vzdrževanju in načrtovanju. Na podlagi načrtovanih vzdrževalnih opravil in investicijskih aktivnosti, se samodejno oblikuje načrt opravil in aktivnosti za prihodnje obdobje skupaj s predvideni stroški. Glede na frekvenco posameznih opravil, se na podlagi oblikovanega načrta ustvarijo zahtevki za opravila (povezava z modulom Service Desk), ki se samodejno dodelijo deležnikom v izvedbo (podpornikom, izvajalcem).