Upravljanje nepremičnin

Facility management (FM)


upravljanje nepremičnin

V podjetju Pinacea deluje ekipa z večletnimi izkušnjami na področju upravljanja nepremičnin (FACILITY MANAGEMENT) in vzdrževanja stavb (building maintenance & HANDY MAN WORKS). Zagotavljamo strokovnost in znanje, ki temelji predvsem na izkušnjah. Upravljamo poslovne stavbe, logistične centre, poslovno-trgovske centre, stanovanjske soseske ali samostojne večstanovanjske stavbe.

Kaj nudimo?

  • izdelamo pregledne razdelilnike obratovalnih stroškov za lastnike oz. uporabnike stavbe,
  • svetujemo in premišljeno zavarujemo stavbo ter hitro posredujemo pri reševanju škodnih primerov. Na račun dobrih poslovnih odnosov imajo etažni lastniki možnost ugodnejšega dodatnega zavarovanja nepremičnin,
  • organiziramo sestanke in zbore lastnikov ter tesno sodelujemo z ostalimi organi kot so nadzorni odbori, gradbeni odbori in drugi organi stavbe,
  • na zborih etažnih lastnikov predstavjmamo finančna poročila, poročila o delu upravnika ter načrte vzdrževanja, ter v naprej prirpavljene predloge sklepov,
  • usklajujemo in izvršujemo sprejete sklepe lastnikov,
  • zagotavljamo dosegljivost in organiziramo izvedbo nujnih vzdrževalnih del na skupnih delih in napravah
  • za izredne primere zagotavljamo 24 urno dosegljivost in dežurno službo, ki deluje izven rednega delovnega časa,
  • organiziramo odpravo napak v garancijski dobi in nadziramo samo garancijsko odpravo napak,
  • zbiramo, vodimo in posredujemo podatke o vaši nepremičnini in lastništvu,
  • svetujemo po stanovanjskem zakonu.

Poleg redenga upravljanja ponujamo še dodatne storitve

  • vodimo sredstva rezervnega sklada na ločenem transakcijskem računu, ki so namenjena kritju stroškov vzdrževanja stavbe,
  • izdelamo pogodbo o medsebojnih razmerjih za stavbo,
  • organiziramo izvedbo in nadzor nad večjimi vzdrževalnimi deli (večji servisni posegi, popravilo ali zamenjava zahtevnejših naprav na skupnih delih ipd.),
  • poleg običajni hoblik komunicije po e-pošti, telefonu, pošti, oglasne deske in preko spletne strani etažnim lastnikom omogočamo stalen dostop do informacij preko spletnega portala e-upravnik (iiPortal) ter iFacility - vse s ciljem učinkovite komunikacije. 

Informacijska podpora poslovanju in uporabnikom


Uporabljano sodobno in tehnološko napredno informacijsko opremo ter programske rešitve programske hiše Imagine, ki omogoča učikonovito podporo poslovanju in posledično preprost nadzor naročnikov (etžanih lastnikov) nad našim poslovanjem preko spletnega mesta iiPortal.

Nenehno vlagamo v sodobna orodja, ki nam omogočajo stalne izboljaše in kvaliteto naših storitev.

Upravljanje



Kontakt


Kontakt:
T. 08 20 576 20
upravnik@pinacea.si


Certifikat odličnosti




Smo člani GZS:

Kontakt

Delovni čas

Povezave

     
Pinacea d.o.o.
Pisarna: Špruha 19, 1236 Trzin

T: +386 (0)8 20 576 20

e-mail: info@pinacea.si
Na voljo smo vam
Pon. in Sre.: 8:00 - 16:00
Tor. Čet. in Pet.. 08:00 - 12:00

Za nujne primere smo
dosegljivi 24/7 na gsm.
št. 051 631 601

..:Pravilnik o upravljanju
..:Stanovanjski zaklon
..:Stvarnopravni zakonik
..:Pravilnik o načinu delitve stroškov...

 
 

 

 

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies).  Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev  in delovanje vticnikov, ki omogocajo deljenje vsebin.
Ce boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke